Welkom op de website van Tennisvereniging Smitshoek!

  • 20170826 130043
  • IMG 0289-aangepast
  • DSC00702
  • ouderkindtoernooi
  • P2280269
  • DSC01035
  • 100 1645-aangepast
  • IMG 0295-aangepast
  • DSC00670

Betalen met je KNLTB pas

- Nooit meer met een volle portemonnee de baan op
- Of voor anderen misschien een lege portemonnee aan de bar
- Mogelijkheid om een bonus te verdienen
- Thuis, simpel en op een veilige manier je pas opwaarderen door middel van IDEAL
- Vergeten portemonnee is verleden tijd, KNLTB pas toch al mee voor het afhangbord
- Snel en makkelijk betalen aan de kassa
- enz, enz

Hoe werkt betalen met de KNLTB-pas?
Voor de administratieve afhandeling heeft TVS een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de KNLTB-pas.

Vertrouwelijk
De KNLTB-pas is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij TVS aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Geen pincode nodig
Bij een KNLTB-pas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de KNLTB-pas door de paslezer gehaald, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of betaling met een andere KNLTB-pas.

Hoe activeer ik mijn KNLTB-pas?
Voor je met de KNLTB-pas kan betalen, dien je de KNLTB-pas te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je KNLTB-pas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.
Online activeren kan op 2 manieren:
1. Via de KNIP app, hiervoor heb je alleen je e-mail adres nodig zoals bij TVS bekend.
2. Via www.mijnkniponline.nl, hiervoor heb je een e-mail ontvangen op het e-mailadres zoals bekend bij de ledenadministratie van TVS. Mocht je deze niet ontvangen hebben, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Hoe kan ik saldo laden op mijn KNLTB-pas?
Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je KNLTB-pas gezet. Om je KNLTB-pas via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina of via de KNIP app.

Bekijk handleiding

Kan ik met mijn KNLTB-pas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je KNLTB-pas kan alleen bij TVS worden afgerekend.

Hoe verdien ik een bonus?
Als je via www.mijnkniponline.nl of via een de KNIP app voor meer dan €50 je saldo opwaardeert, krijg je 5% bonussaldo. 

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de KNLTB-pas staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met al je gegevens, nummer van je KNLTB-pas en bankrekeningnummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond.
Een andere mogelijkheid is via je KNIP app of inloggen op www.mijnkniponline.nl. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen uitgevoerd worden door de penningmeester van de TVS. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?
Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij TVS, stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Blokkeer je KNLTB-pas zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je KNLTB-pas.

Wat moet ik doen als mijn KNLTB-pas niet werkt?
In dat geval stuur je een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je gegevens en het nummer van je KNLTB-pas.

Hoe kom ik aan een nieuwe KNLTB-pas?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Een nieuwe pas kost 15 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.

Hoe zit het met de KNLTB-pas voor minderjarige leden?
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de KNLTB-pas voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Het weer

Buienradar

Login